شرایط عمومی گارانتی پلازا سرویس :

  1. مدت زمان گارانتی ۱۸ ماه می باشد .
  2. همراه داشتن کارت گارانتی و فاکتور فروش برای ارائه خدمات الزامی می باشد .
  3. خدمات گارانتی تنها در بازه زمانی تعیین شده ارائه گردیده و خارج از بازه زمانی، خدمات شامل هزینه می گردد .
  4. مخدوش بودن کارت گارانتی و هولوگرام ، کنده شدن کارت و هرنوع دستکاری بطوریکه مشخصات دستگاه قابل شناسایی نباشد و یا عدم ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید گارانتی دستگاه را باطل میکند .
  5. هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از ضربه، نوسانات برق، شکستگی، ریختن مایعات و نفوذ هزگونه مواد شیمیایی ، گردو غبار شدید، حوادث طبیعی، تصادف و… گارانتی دستگاه را باطل میکند .
  6. باز شدن پیچ های دستگاه به هر دلیل توسط شخص ثالث و یا تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه در مراکزی به جز مرکز خدمات پلازا سرویس، منجر به ابطال گارانتی دستگاه می‌شود .
  7. تا سه پیکسل سوخته یا روشن طبق استاندارد سازنده کالا بوده و شامل گارانتی نمی شود .
  8. مدت زمان گارانتی شارژر و باتری ۶ ماه (از تاریخ فاکتور) می باشد .
  9. تایید ایراد و مشکل دستگاه تنها توسط تیم فنی پلازا سرویس انجام میشود و پس از اعلام تیم فنی و تایید مشکل کالا برای مشتری تعمیر و یا تعویض میشود .
  10. در صورتی که دستگاه در مدت زمان ۳۰ روز کاری از زمان پذیرش تعمیر نگردد وجه مشتری مسترد و یا دستگاه با دستگاه مشابه سالم تعویض می گردد .
  11. در زمان ارائه خدمات امکان از بین رفتن اطلاعات وجود دارد لذا مسئولیت حفظ اطلاعات دستگاه بر عهده مشتری است و شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال حفظ و بازیابی اطلاعات دستگاه ندارد. لطفا پیش از تحویل دستگاه به مرکز خدمات، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمائید .
  12. چنانچه دستگاه بر اساس شرایط ذکر شده خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، به مشتری اعلام می گردد .
  13. هزینه های ارسال دستگاه به گارانتی و ارسال مجدد به مشتری، به عهده مشتریان خواهد بود .
  14. بازیابی اطلاعات حافظه شامل گارانتی نمی باشد و در صورت امکان بازیابی و درخواست مشتری، این کار با دریافت هزینه امکان پذیر می باشد مشکلات نرم افزاری و ویروسی شدن لپ تاپ شامل گارانتی نمی باشد .
  15. هر گونه استخراج رمز ارز (ماینینگ) دستگاه را از شرایط گارانتی خارج می‌کند .
  16. در مورد دستگاه های خارج از گارانتی شرکت تعهد زمانی نداشته و همچنین احتمال تعمیر نشدن دستگاه وجود دارد .
  17. در صورت عدم اعلام رمز عبور توسط مشتری، گارانتی تعهدی در ارائه خدمات ندارد
    شرکت موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات برای دستگاههای غیر گارانتی می باشد .
  18. قطعات تعویض شده در خارج از دوره ضمانت به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و اطمینان خاطر شرکت از قطعه مصرف شده به مدت ۶ ماه برای مشتری تضمین تعمیر یا تعویض می گردد .
  19. اگر کالای مشتری در زمانی که نزد شرکت می باشد دچار آسیب دیدگی فنی یا فیزیکی شود ، گارانتی پلازا سرویس خود را متعهد می داند که قطعه آسیب دیده را بدون هزینه تعویض نماید و اگر قطعه موجود نبود دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد .
  20. چنانچه نقص یا عیب قطعات به کار رفته در دوره ضمانت پس از دوبار تعمیر از یک عیب مشخص ،همچنان وجود داشته باشد ، گارانتی خود را مکلف می داند که کالای مشتری با کالای هم مدل سالم یا با مدلی بالاتر و اخذ مابه التفاوت تعویض نماید و یا با توافق با مشتری بهای آن را طبق فاکتور خرید مشتری به وی بازپرداخت نماید .
  21. اگر مشتری مراجعات مکرر با یک عیب تکراری داشته باشد که ناشی از ایراد فنی محصول (شامل نرم افزاری نمی شود) باشد ، گارانتی پلازا سرویس محصول را با کالای دیگری که
    مشابه و شرایط کالای مشتری را داشته باشد تعویض می نماید .
    ۲۲.  نقاط نورانی سفید رنگ روی ال سی دی که در اثر فشار به وجود می آید شامل خدمات   گارانتی نمی شود

آدرس و شماره تماس گارانتی

تهران تقاطع خیابان ولیعصر و میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۲
شماره تماس ۴۳۰۰۰۰۸۹

فهرست